Jäsenedut

Matkailu ja vapaa-aika

Alennukset tuotteista

Auto- ja välinevuokraus

Varsinais-Suomen piirin alueen omat jäsenedut

MLL:n jäsenenä saat kaksi kertaa vuodessa Lapsemme-lehden sekä valtakunnallisia että paikallisia jäsenetuja. Paikallisyhdistyksesi jäseneduista saat parhaiten tietoa yhdistyksesi omilta kotisivuilta.

Kosken leipomo
10% alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista

UUNI-Pizzeria

10% alennus kaikissa ravintoloissa jäsenkorttia näyttämällä.

Babyfox:

10% alennus Baby Balance® -vauvahieronnasta Turun seudulla. Koskee myös lahjakortteja. Etu voimassa 1.6.2023 asti.

Berrie:

10% alennus verkkokaupan tilauksista koodilla MLLVS.

Saaren Taika:

10% alennus kaikista Saaren Taika -tuotteista koodilla MLL2022.

Kino Piispanristi

1 euron alennus Kino Piispanristin normaalihintaisista elokuvalipuista koko perheelle jäsenkorttia näyttämällä. Etu voimassa 2023 vuoden loppuun saakka.

Turun Sirkus:

10 euron alennus sirkuskursseista ja sirkusliikuntasynttäreistä.

Pyhän Henrikin apteekin terveyspiste:

10% alennus InBody-mittauksesta koodilla MLL.

Osteopaatti Oona Nykänen:

5 euron alennus kaikista ajanvarauksista.

LähiTapiola Varsinais-Suomi:

Pitkäaikainen kumppanimme LähiTapiola Varsinais-Suomi tarjoaa uutena jäsenetuna 35 % alennuksen kahden ensimmäisen vuoden lapsivakuutuksien maksuista! Etu koskee uusia LähiTapiola Varsinais-Suomen myöntämiä vakuutuksia.

Jäsenetu koskee kaikkia MLL:n jäseniä, jotka asuvat LähiTapiola Varsinais-Suomen toimialueella. Seuraavat alueet kuuluvat edun piiriin: Turku, Raisio, Naantali, Masku, Nousiainen, Mynämäki, Taivassalo, Vehmaa, Kustavi, Pöytyä, Oripää, Aura, Rusko, Lieto, Kaarina, Sauvo ja Paimio.

Paikallisyhdistyksen jäsenedut

Pyrimme toiminnassamme ja tapahtumissamme huomioimaan omat jäsenemme alennetuin tai ilmaisin hinnoin.  Esimerkiksi kesällä 2018 paikallisyhdistyksemme tarjosi jäsenillemme aikuisten lippuja Naantalin Muumimaailmaan 20euron hintaan (norm.30€).

Lisäksi:

• Taito-Valpurista MLL Raision yhdistyksen jäsenet saavat -15% kaikista tuotteista; Valikoimaan kuuluu useita tuoteryhmiä mm. käyttö- ja koristekeramiikkaa, luonnonkosmetiikkaa, vaatteita, asusteita, tuotteita sisustukseen sekä lahjaideoita lapsille ja aikuisille.
  • Lisäksi Taito-Valpurin, Susan Designin pienen pipotehtaan tuotteista -15%

• lisäksi jäsenmaksuilla kustannetaan erilaisia yhdistyksemme järjestämiä tapahtumia, kuten Leikkipäivä, Metsäretket, RaisioLapset -tapahtuma, perhekahvilat, puistotreffit sekä paljon muuta, joihin on kaikilla mahdollisuus osallistua
Tässä liittymislomake, ole hyvä!