Toimintaa

Yhdistyksemme järjestää toimintavuoden aikana monenlaista toimintaa ja on mukana erilaisissa paikallisissa tapahtumissa.

Yhdistyksemme tarjoaa raisiolaisille perheille ympäri toimintakauden erilaista toimintaa niin viikottaisina tapahtumina mm.perhekahvila kuin kertaluontoisina tempauksina mm.RaisioLapset, Killinmarkkinat, Leikkipäivä.

Toimintaa järjestetään aina sen mukaan, miten meillä on tekijöitä. Toisena vuotena tapahtumia ja tempauksia voi olla enemmän kuin toisina. Tänä vuonna tapahtumia on taas runsaasti erilaisia isompia ja pienempiä. Näistä voit lukea ajankohtaisempaa tietoa tapahtumakalenteristaAjankohtaista -kohdasta tai facebook sivuiltamme.

Toimintaamme vuosien varrelta

Raisiossa vietettiin Puun päivää 27. syyskuuta 2017 istuttamalla harmaahapsuleppiä. Harmaahapsulepät pantiin maahan Nuortenpuistossa Kerttulassa. Puun päivää vietetään Suomessa vuosittain Vesan päivänä. Päivän tarkoitus on kiinnittää huomiota puiden ja metsien merkitykseen ja suojeluun. Vuonna 2017 istutuksessa avustivat ryhmäperhepäiväkoti Pikkolon lapset sekä mm. silloinen puheenjohtajamme Satu Haapalainen.
2017 Leikkipäivää vietettiin Perhekeskus Satelliitin viereisessä leikkipuistossa. Yhdistys toi mukanaan leikkivälineitä ja tarjolla oli mehua ja keksiä. Mitähän ensi vuonna keksitään?
MLL Raision yhdistys on ollut mukana RaisioLasten -tapahtumassa alusta saakka. Vuonna 2017 jo kolmatta kertaa järjestetty lasten ilmainen suurtapahtuma Vaisaaren koululla, on koonnut yhteen raisiolaisia lastenjärjestöjä, jotka ovat halunneet tarjota perheille mukavaa tekemistä Lastenoikeuksien päivän kynnyksellä.