Avoin kohtaamispaikka Satelliitti

Avoin kohtaamispaikka Satelliitti sijaitsee Raision keskustan tuntumassa osoitteessa Hulvelankatu 2.

MLL:n avoimet kohtaamispaikat ovat alle kouluikäisten lasten perheille suunnattuja perhekahviloita, joissa vanhemmat tutustuvat toisiin, samassa elämäntilanteessa oleviin aikuisiin ja lapset saavat ikäistään leikkiseuraa. Toimintaan ovat tervetulleita myös vaikka isovanhemmat, kummit tai naapurit - kuka oletkaan.

Avoimissa kohtaamispaikoissa jutellaan, kahvitellaan, leikitään lasten kanssa tai kuullaan asiantuntija-alustuksia toivotuista teemoista. Kohtaamispaikat ovat maksuttomia, eivätkä vaadi ennakkoilmoittautumista.

Sateliitissa toimii perhekahvila joka arki aamu klo 9-12. Yhdistyksen toimesta perhekahvila toimii Satelliitin tiloissa kaksi kertaa viikossa aamupäivisin sekä iltaisin parin viikon välein.

Kylämummit ja -vaarit kokoontuvat Satelliitissa pari kertaa keväällä ja pari kertaa syksyllä vertaistapaamisiin.

Hallitus kokoontuu Satelliitin tiloissa vähintään kerran kuussa suunnittelemaan yhdistyksen toimintaa.